SZÁLLÍTÁS, FIZETÉS

SZÁLLÍTÁS, FIZETÉS
 
SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK




A megrendelt termékek cégünk székhelyén /1126 Budapest, Orbánhegyi út 3./ ingyenesen átvehetők, azonban kérjük ügyfeleinket, szíveskedjenek előzetesen telefonon /06-20-3819059/ vagy e-mailben időpontot egyeztetni.
Felhívjuk Tisztelt Vásárlóink figyelmét, hogy cégünk központi irodájában bankkártyás fizetés nem lehetséges.




A kiszállítás díja:



Futárszolgálat útján házhoz:                                       1.200,- Ft;

Postai kézbesítés házhoz (5 kg-ig):                            1.990,- Ft
Postai kézbesítés házhoz (5 kg felett):                       2.990,- Ft



Packeta csomagpontra/ PostaPontra történő kiszállítás:                                                                                                                990,- Ft.





29.900,- Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás költségét cégünk viseli.

A megrendelt termékeket 1-3 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak. Amennyiben a rendelés teljesítése ennél hosszabb időt vesz igénybe, a megrendelőt haladéktalanul értesítjük.

Külföldre történő szállítást sajnos nem tudunk vállalni.




A bankkártyás fizetés szabályai:



A Lysi Webáruházban bankkártyás fizetés a főoldalon megjelenített minden típusú bankkártyával lehetséges, azonban a kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat a rendszer csak abban az esetben fogadja el, ha azok használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi. A Vevő a saját bankjától kérhet felvilágosítást, hogy kártyája felhasználható-e internetes vásárláshoz.
A bankkártyás fizetés Vevőink részére nem jelent többletköltséget, külön díj semmilyen formában nem kerül felszámításra. 

A bankkártya adatainak megadása után a rendszer fizetési bizonylatot jelenít meg. 
Amennyiben a Vevő tévesen hibás, a fizetendő összegnél magasabb összeget adott meg bankkártyás fizetése kezdeményezésénél, a túlfizetés tényét írásban, elektronikus vagy postai úton kell jeleznie a Lysi Webáruház üzemeltetőjének, a  Lysi Kft-nek. A Lysi Kft. a bejelentést követően 15 napon belül kivizsgálja az esetleges túlfizetést, és amennyiben jogosnak találja a Vevő követelését, kezdeményezi a túlfizetett összeg jóváírását. A vizsgálat eredményéről a Lysi Kft. a Vevőt írásban értesíti.
Amennyiben a Vevő hibájából bankkártyájának adatait harmadik személy használja fel, az ennek következtében esetlegesen keletkező károkért nem vállalunk felelősséget.